NOUZOVÝ STAV - AKTUALIZACE K 11.1.2021
Milí žáci, vážení rodiče a návštěvníci školy,
děkujeme za pochopení opatření, která jsou v souladu s celostátními pravidly pandemie dle vyhlášeného nouzového stavu.
Aktuální opatření ke dni 11.1.2021 ZDE
SITUACE K 4. lednu 2021
Na základě Rozhodnutí MZ a MŠMT ČR se od 4. 1. 2021 umožňuje prezenční vzdělávání žákům 1. a 2. ročníku ZŠ, vč. školní družiny a stravování ve školní jídelně. U ostatních žáků nadále probíhá distanční výuka.
Konkretizace opatření k 4.1. 2021
Rozvrh meetů v distanční výuce
Návrat žáků bude opět provázen přísnými hygienickými opatřeními, mimo jiné častým větráním i ve vyučovacích hodinách a během přestávek. Přizpůsobte prosím vhodné teplejší oblečení.
Roušky budou pro žáky povinné po celou dobu pobytu ve škole, a to ve vyučovacích hodinách a i ve školní družině. Je nezbytné, aby děti s sebou měly každý den 2 -3 čisté roušky a igelitový sáček na odložení použitých roušek.
PROVOZ ŠKOLNÍ DRUŽINY - bude fungovat v běžném režimu 6.00 - 7.40, 11.40 - 16.30 pouze po třídních kolektivech.
NEPOVINNÝ PŘEDMĚT KERAMIKA PO, ÚT, ST - bude fungovat v upraveném režimu pouze po třídách dle prosincového rozvrhu.
ŠKOLNÍ JÍDELNA
- Žáci 1. a 2. ročníku a zaměstnanci přítomní ve škole v souvislosti s prezenčním vzděláváním se budou stravovat v jídelně od 11:40 do 12:30. Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost i v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy.
- Ostatní žáci a zaměstnanci si mohou oběd do vhodných vlastních nádob vyzvednout od středy 6. ledna 2021 v době od 12:30 do 14:00. Vstup do školy a jídelny povolen pouze žákům, nikoli rodičům. Zvažte prosím skutečnou potřebu odběru oběda z důvodu snížení účinnosti epidemiologických opatření posledních dnů. Děkujeme za pochopení.
Nezapomeňte si obědy včas přihlásit (přes webové stránky www.strava.cz).
Aktuální změny sledujte na našich webových stránkách
Miloš Zelenka, ředitel školy
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Žáci 3. - 9. ročníku se nadále vzdělávají distančně.
Základní principy distanční výuky jsme upravili na základě reflexe dotazníkového šetření mezi rodiči a žáky z prosince 2020 a na základě postřehů pedagogů:
- Distanční výuka probíhá POUZE na platformě Classroom (eventuelně Edupage), např. meety žáků s učiteli, zadávání úkolů, pokyny pro žáky a rodiče, sběr a hodnocení úkolů, zpracování testů, odkazy na procvičovací weby atd. Viz ZDE.
- Meety v Classroomu (Edupage) pro třídy budou probíhat dle pravidelného rozpisu, viz ZDE. Přímé meety by měly obsáhnout cca 30 % dotace příslušného předmětu, ostatní úkoly mohou zpracovávat žáci samostatně pod vedení pedagoga a se zpětnou vazbou.Rozsah cca 2 - 3 meety denně, jeden meet cca 30 minut. Rozdělení meetů na pravidelné (zelené označení) a občasné - konzultační (bílé) respektuje psychohygienické zásady práce s ICT.
- Zadávání úkolů, jejich vypracování a vyhodnocení budou probíhat tak, aby bylo možné využít hodin dle rozvrhu. Některé úkoly budou zadávány s předstihem s možností pozdějšího vypracování. Žáci tak mohou využít času dle rozvrhu hodin ke zpracování úkolů, mohou také využít jiný čas během dne, dle možností přístupu ke vzdělávacím materiálům a technice.
- Vypracování úkolů bude časově limitováno z důvodu společné zpětné vazby.
- V době distanční výuky bude probíráno pouze základní učivo dle ŠVP s důrazem na upevňování dovedností a znalostí v jednotlivých předmětech. Učivo výchovného charakteru bude zredukováno do podoby minimalizovaných výstupů.
- Vzdělávací aktivity a kontakty s vyučujícími budou probíhat pouze v pracovní době PO - PÁ 8.00 - 16.00.
- Žádáme rodiče o podporu samostatnosti dětí v kontaktu s pedagogem.
- Vzdělávací HW k možnému zapůjčení nechť zájemci ohlásí e-mailem p. učiteli Zahálkovi, ICT koordinátorovi / emil.zahalka@12zscv.cz.
- Za vyučujícího, který je v pracovní neschopnosti, budou úkoly zadávány pouze dle organizačních možností školy.
- Žák, který byl uznán nemocným, se zúčastní výuky dle charakteru choroby. Rozhoduje zákonný zástupce v souladu s omluvenkou v ELŽK Edupage.
- Žáci 3. - 9. ročníku mohou docházet na individuální konzultace. Kontakt s jednotlivými pedagogy probíhá prostřednictvím komunikačních kanálů školy, viz výše.
ŘEDITEL ŠKOLY DŮRAZNĚ UPOZORŇUJE NA POVINNOU DISTANČNÍ (Edupage, Classroom) FORMU VÝUKY dle výše uvedených a aktualizovaných pravidel s apelem na rodiče i žáky k podpoře samostatnosti a maximalizaci využití distanční formy k domácí přípravě bez vzájemného kontaktu dětí v dopoledních i odpoledních hodinách.
Miloš Zelenka
ředitel školy
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SITUACE K 18. 12. 2020
Žáci se budou do konce tohoto týdne vzdělávat za stávajících režimových opatření. Naposledy půjdou do školy v pátek 18. prosince 2020.
Pondělí 21. a úterý 22. prosince 2020 budou vyhlášeny jako dny boje proti covidu. V provozu nebude ani školní jídelna, ani školní družina.
Rodiče budou po oba dny moci čerpat ošetřovné.
SITUACE K 30. 11. 2020 / 7. 12. 2020 / 14.12. 2020:
Na základě Rozhodnutí MZ a MŠMT ČR ze dne 19.11.2020 se od 30. 11. 2020 umožňuje prezenční vzdělávání žákům I. stupně, žákům 9. ročníku a střídavě po týdnech žákům 6. - 8. ročníku.
Provoz školní družiny bude umožněn pouze přihlášeným žákům 1. - 3. ročníku. Poplatek za školní družinu bude kompenzován ve sníženém nároku na II. pololetí.
Stravování ve školní jídelně bude umožněno za přísných hygienických a časových podmínek žákům přítomným v prezenčním vzdělávání.
Individuální konzultace možné na základě individuální dohody s pedagogem, pravidelné hromadné konzultace 2. 12. 2020 se ruší.
Konkretizace opatření k 30.11. 2020 ZDE
Nejčastější dotazy k onemocnění COVID-19 v kontextu dětí a škol
ROZPIS UČEBEN - CYKLICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ 30. 11.- 4. 12.
ROZPIS UČEBEN - CYKLICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ 7. 12.- 11. 12.
ROZPIS UČEBEN - CYKLICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ 14.12. -18.12.
Miloš Zelenka, ředitel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SITUACE K 18. 11. 2020
Na základě Rozhodnutí MZ a MŠMT ČR ze dne 11.11.2020 se od 18. 11. 2020 umožňuje prezenční vzdělávání žákům 1. a 2. ročníku ZŠ, vč. školní družiny a stravování ve školní jídelně. U ostatních žáků nadále probíhá distanční výuka.
Konkretizace opatření k 18.11. 2020 ZDE
Návrat žáků bude provázen přísnými hygienickými opatřeními, mimo jiné častým větráním i ve vyučovacích hodinách a během přestávek. Přizpůsobte prosím vhodné teplejší oblečení.
Roušky budou pro žáky povinné po celou dobu pobytu ve škole, a to ve vyučovacích hodinách a i ve školní družině. Je nezbytné, aby děti s sebou měly každý den 2 -3 čisté roušky a igelitový sáček na odložení použitých roušek.
PROVOZ ŠKOLNÍ DRUŽINY - bude fungovat v běžném režimu 6.00 - 7.40, 11.40 - 16.30 pouze po třídních kolektivech.
NEPOVINNÝ PŘEDMĚT KERAMIKA PO, ÚT, ST - bude fungovat v upraveném režimu pouze po třídách. Rozpis upřesníme ZDE.
ŠKOLNÍ JÍDELNA
- Žáci 1. a 2. ročníku a zaměstnanci přítomní ve škole se budou stravovat v jídelně od 11:20 do 12:55. Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost i v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy.
- Ostatní žáci a zaměstnanci si mohou oběd do vhodných vlastních nádob vyzvednout od 13:00 do 14:00. Zvažte prosím skutečnou potřebu odběru oběda z důvodu snížení účinnosti epidemiologických opatření posledních týdnů. Děkujeme za pochopení.
Nezapomeňte si obědy včas přihlásit (přes webové stránky www.strava.cz).
Aktuální změny sledujte nanšich webových stránkách
Miloš Zelenka, ředitel školy
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Žáci 3. - 9. ročníku se nadále vzdělávají distančně.
Základní principy distanční výuky (aktualizováno k 18.11.2020):
- Distanční výuka probíhá POUZE na platformě Classroom (eventuelně Edupage), např. meety žáků s učiteli, zadávání úkolů, pokyny pro žáky a rodiče, sběr a hodnocení úkolů, zpracování testů, odkazy na procvičovací weby atd. Viz ZDE.
- Meety v Classroomu pro třídy budou probíhat pouze v časech dle pravidelného rozvrhu hodin (učitel včas oznámí formu výuky). Přímé meety by měly obsáhnout cca 30 % dotace příslušného předmětu, ostatní úkoly mohou zpracovávat žáci samostatně pod vedení pedagogy a se zpětnou vazbou.
- Zadávání úkolů a jejich sběr a vyhodnocení budou probíhat v čase pravidelných hodin dle rozvrhu hodin. Žáci tak mohou tento čas využít ke zpracování úkolů, mohou také využít jiný čas během dne, dle možností přístupu ke vzdělávacím materiálům.
- V době distanční výuky bude probíráno pouze základní učivo dle ŠVP s důrazem na upevňování dovedností a znalostí v jednotlivých předmětech. Učivo výchovného charakteru bude zredukováno do podoby minimalizovaných výstupů.
- Vzdělávací aktivity a kontakty s vyučujícími budou probíhat v pracovní době PO - PÁ 8.00 - 16.00.
- Vzdělávací HW k možnému zapůjčení nechť zájemci ohlásí e-mailem p. učiteli Zahálkovi, ICT koordinátorovi / emil.zahalka@12zscv.cz.
- Za vyučujícího, který je v pracovní neschopnosti, budou úkoly zadávány pouze dle organizačních možností školy.
- Žák, který byl uznán nemocným, se zúčastní výuky dle charakteru choroby. Rozhoduje zákonný zástupce v souladu s omluvenkou v ELŽK Edupage.
- Žáci 3. - 9. ročníku mohou od 19.11. docházet na individuální konzultace. Kontakt s jednotlivými pedagogy probíhá prostřednictvím komunikačních kanálů školy, viz výše.
ŘEDITEL ŠKOLY DŮRAZNĚ UPOZORŇUJE NA POVINNOU DISTANČNÍ (Edupage, Classroom) FORMU VÝUKY dle výše uvedených a aktualizovaných pravidel s apelem na rodiče i žáky k maximalizaci využití distanční formy k domácí přípravě bez vzájemného kontaktu dětí v dopoledních i odpoledních hodinách.
Miloš Zelenka
ředitel školy
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- AKTUÁLNĚ k 8. 10. máme ve škole pozitivní nález u jednoho pedagoga. Karanténní opatření zatím KHS nenařídila. Škola důsledně bude prosazovat princip 3R (čisté ruce před jídlem, roušky, rozestupy - kde je možné).
- Žádáme rodiče pozitivně testovaných žáků, aby tuto skutečnost neprodleně oznámili škole.
- S platností od pátku 18. září 2020 pedagogové a žáci II. stupně používají roušku přes dýchací orgány i během výuky. Hodiny TV probíhají venku, hodiny HV se zaměří na teoretickou stránku předmětu.
- S platností od čtvrtka 10. září 2020 je vstup do budovy školy povolen pouze se zakrytými ústy a nosem. V učebnách děti a pedagogové roušky mít nemusí, pokud pedagog nerozhodne jinak.
- Zákaz vstupu všem osobám, které mají projevy respiračního onemocnění (rýma, kašel, dýchavičnost...)
- Pohyb žáků po chodbách pouze při přesunech mezi učebnami a použití toalet, jinak omezení volného pohybu.
- Žák s příznaky respirační choroby bude vyzván pedagogem k okamžitému použití roušky a bude odveden do izolační místnosti, kde počká na vyzvednutí zákonným zástupcem. Roušky mají žáci vždy u sebe.
Vstup žáků do budovy školy:
I. stupeň ( 7.40 - 7.50 hod.), urychlené převlečení a postup do učebny
II. stupeň (7.50 -7.55 hod.), urychlené převlečení a postup do učebny
1. ročník (8.00 hod.) - shromáždění vždy před školou, vyzvednou paní učitelky
Konec vyučování dle rozvrhu hodin.
Školní družina
6.00 - 16.30 - pouze pro žáky 1. - 4. ročníku
Školní jídelna
11.30 - 14.15 vydávání obědů žákům a zaměstnancům
10.45 - 11.30 vydávání obědů rodičům žáků 1. den nemoci
Informace pro veřejnost
Vstup do školy - vstupem pro zaměstnance, dezinfekce po pravé straně
Dospělé osoby žádáme o pochopení, že od 1. 9. 2020 je umožněn vstup do budovy POUZE V NEJNUTNĚJŠÍCH případech. Návštěva se ohlásí a zapíše do návštěvní knihy v kanceláři školy.
Komunikace s pedagogy - prostřednictvím e-mailu, telefonu, možno domluvit kontak osobní.
Třídní schůzky - dle plánu třídních učitelů 4. - 9. září /15.00 - 18.00 hod./ velmi důležité pro zavedení elektronickýxch žákovských knížek, které se stávají základním komunikačním kanálem mezi pedagogy a rodiči v době omezeného osobního kontaktu.
Konzultační středy - odpadají - komunikace s pedagogy prostřednictvím ELŽK, případně jiným elektronickým kanálem.
Školní jídelna - platby stravného - pouze bezhotovostně (inkaso, platební příkaz, složení peněz na účet školy v Komerční bance) - konkretizace viz školní jídelna.
Základní hygienická pravidla
- časté a důkladné mytí rukou mýdlem a tekoucí vodou příp. použití dezinfekce
- smrkání do papírového kapesníku, ihned vyhodit do koše
- kašlání do kapesníku/rukávu, ne do dlaně
- omezit blízký fyzický kontakt s ostatními (objímání, líbání, podávání ruky)
- časté větrání
Těšíme se na zahájení i průběh nového školního roku bez nutnosti zavedení mimořádných opatření a děkujeme za pochopení akceptace těchto opatření, která přispívají bezpečnosti dětí a našich zaměstnanců.
Miloš Zelenka
ředitel školy
PF 2021
Milí žáci, vážení rodiče a příznivci školy,
spolu s vámi sdílím pevnou víru, že ten nový rok 2021 bude pro všechny příznivější, zdravější, laskavější a mírumilovnější.
Miloš Zelenka, ředitel školy
Nouzový stav
AKTUALIZACE - 10. 5. 2020
-
Vzdělávání žáků probíhá dle informací v záložce domaci-vyuka. Po videokonferenci pedagogů byla upřesněna minimalizovaná témata a kompetence žáků, povinnost pedagogů II. stupně vést výuku od 27.4.2020 pouze prostřednictvím classroomu školy a povinnost žáků vzdělávat se. Pokud tak nemohou činit, je třeba se předem omluvit.
-
Informace o účasti ve škole od 11. 5. / 25.5.2020. Viz záložka Osobní přítomnost žáků ve škole.
- Potvrzení pro OSSZ - info viz níže, bod 5.
- OSOBNĚ potvrdíme vyplněný formulář v době 8.00 - 13.00 v kanceláři školy. Vstupujte prosím ZÁSADNĚ jednotlivě.
4. Veškeré výjezdy žáků do konce školního roku jsou zrušeny. Peníze za zaplacené školy v přírodě budou vráceny na účet, z něhož byly uhrazeny na konci května 2020.
4. Vyúčtování stravného proběhne v měsíci červenci.
Miloš Zelenka, ředitel školy
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážení rodiče,
MZČR jako správní úřad vydalo pod č.j. MZDR 10676/2020-1/MIN/KAN mimořádné opatření a nařizuje s účinností ode dne 11. března 2020 následující:
Zakazuje se s účinností ode dne 11. března 2020
- osobní přítomnost žáků a studentů na základním, středním a vyšším odborném vzdělávání ve školách a školských zařízeních podle zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon ve znění pozdějších předpisů,
Celé znění tohoto opatření naleznete na stránkách MZČR. Viz.:https://www.mzcr.cz/dokumenty/mimoradna-opatreni-ministerstva-zdravotnictvi-zakazuji-konani-hromadnych-akci-na_18698_1.html.
KONKRETIZACE KROKŮ:
- Od 11. března 2020 bude uzavřena škola, školní družina a školní jídelna pro žáky. Platí do odvolání, sledujte web MZČR a naší školy.
- Vedoucí školní jídelny odhlásila všechny strávníky, přihlásí je od prvního dne ukončení tohoto opatření. Sledujte prosím svoje účty na www.strava.cz a upravte případně dle skutečnosti.
- Opatření hovoří o zákazu PŘÍTOMNOSTI ŽÁKŮ ve školách, což se vztahuje na činnost zájmových organizací, které mají nasmlouvaný pronájem tělocvičen pro sportovní skupiny.
- Žáci obdrželi / případně e-mailem obdrží stručný nástin učiva z naukových předmětů. Vzdělávání není přerušeno, pouze vstup do školy.
- Potvrzení o nutnosti ošetřování dítěte do 13 let si rodiče mohou vyzvednout na OSSZ.
- Potvrzení ZDE. Potvrzení celé vyplňte a přineste do školy, kde vám v sekretariátu potvrdí, že vaše dítě je naším žákem. Vyplňte prosím: délka OČR od 11. 3.2020 - neurčito, důvod: nouzový stav, vydal orgán: vláda ČR.
- Vysvětlivky OSSZ k nároku na ošetřovné ZDE.
- Elektronický formulář CSSZ: https://eportal.cssz.cz/web/portal/tiskopisy-zoppd
- Viz zákon.
- Odkaz na MPSV https://www.mpsv.cz/web/cz/informace-ke-koronaviru
Věřím, že děti využijí této mimořádné situace pro zvnitřnění strategie učení samovzděláváním a pro pohybové aktivity ke zvýšení odolnosti organismu.
Miloš Zelenka, ředitel školy
Informace vedení školy - respirační choroby
Informace vedení školy k aktuální epidemiologické situaci a dotazům zákonných zástupců dětí a žáků školy.
Současnou epidemiologickou situaci u nás a ve světě pečlivě monitorujeme, sledujeme tok informací z MŠMT a Krajské hygienické stanice a od zřizovatele.
V současné době funguje školní provoz bez omezení, zavádíme však nad běžný rámec pravidelného úklidu všech prostor školy úklid s použitím dezinfekčních - virucidních prostředků.
Děti a žáci jsou opakovaně poučováni o nutnosti dodržování hygienických návyků - při kýchání, kašli, po použití toalet apod.
Pedagogičtí pracovníci při podezření na změnu zdravotního stavu dětí a žáků školy bez zbytečného odkladu informují zákonné zástupce.
Apelujeme na zákonné zástupce dětí a žáků, kteří v nedávné době pobývali v rizikových oblastech, zejména severní Itálii, aby v případě jakýchkoli obtíží telefonicky kontaktovali svého lékaře nebo pohotovostní lékařskou službu a Krajskou hygienickou stanici.
Podle vývoje aktuální situace budeme přijímat další adekvátní opatření.
Informace MŠMT ČR k aktuální epidemiologické situaci:
http://www.msmt.cz/informace-pro-skoly-ke-koronaviru
Doporučení Ministerstva zdravotnictví občanům ČR a dalším osobám přijíždějícím z Itálie
Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci Ministerstvo zdravotnictví doporučuje cestovatelům, kteří pobývali v období od poloviny ledna 2020 v regionech Emilia-Romagna, Lombardie, Piedmont a Veneto, aby v následujících 14 dnech po opuštění regionu sledovali svůj zdravotní stav se zaměřením se na příznaky počínajícího respiračního onemocnění (především horečka nad 38 st. C, dýchací obtíže).
Po návratu z uvedených regionů pečlivě sledujte svůj zdravotní stav. V případě výskytu výše uvedených příznaků respiračního onemocnění zůstaňte doma, omezte kontakt s ostatními osobami a telefonicky kontaktujte svého lékaře, který bude organizovat další poskytovaní zdravotní péče ve spolupráci krajskou hygienickou stanicí.
Jak se chránit?
- dodržovat zásady respirační hygieny, často mýt ruce mýdlem a vodou,
- pokud možno, vyhýbat se kontaktu s osobou, která jeví příznaky onemocnění dýchacích cest
- používat dezinfekční prostředky s plně virucidním účinkem,
- nezdržovat se v místech s vyšším počtem lidí,
- jedinci, kteří trpí respiračním onemocněním by měli dodržovat pravidla respirační hygieny – tj. při kýchání a kašlání řádně užívat, nejlépe jednorázové, kapesníky, při kašlání a kýchání si zakrývat ústa paží/rukávem, nikoliv rukou (kapénky se pak mohou přenést dál) a používat ústenku tak, aby omezili možnost přenosu nákazy na okolí.
S kým se mohu poradit?
Pokud potřebujete poradit v souvislosti s aktuálním výskytem koronaviru, ať už jste občan či zdravotník, je vám k dispozici infolinka Státního zdravotního ústavu, která má číslo: 724 810 106. Linka je v provozu denně od 9 do 21 hodin.
Mohu cestovat do severní Itálie?
Sledujte aktuální informace na webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí: www.mzv.cz. Aktuálně Ministerstvo zahraničních věcí na základě rozhodnutí Bezpečnostní rady státu ze dne 25. února 2020 občanům ČR doporučuje necestovat do regionu Lombardie a Benátska. Vzhledem k neustálému vývoji situace Vám doporučujeme při neodkladných cestách registraci do systému DROZD na webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí: https://drozd.mzv.cz/register.
VÝZVA: NEPODCEŇOVAT X NEPANIKAŘIT X CHOVAT SE OBEZŘETNĚ.
PŘÍLOHA: JAK SPRÁVNĚ MÝT RUCE
Miloš Zelenka, ředitel školy
Školní víceboj všestrannosti
Již po osmé se sešli žáci 3. - 9. ročníku na školním víceboji všestrannosti. Právě ten každoročně pořádají deváťáci pro své mladší spolužáky. Letos byla soutěž vysílána živě na kanále youtube naší dětskou televizí.
více viz: akce-
video: https://youtu.be/yACRyOWDt8o
Pozvánka na vánoční vystoupení
Vážení rodiče, prarodiče, sourozenci a přátelé naší školy,
srdečně Vás zveme na vystoupení žáků naší školy na chomutovském náměstí
v pondělí 16. prosince od 18.00 hod.
a na vánoční jarmark na Hřebíkárně
ve středu 18. prosince od 16.30 hod.
Fotografie z vystoupení V.C. na náměstí
Fotografie z vánočních trhů a vystoupení na Hřebíkárně
Záznam vystoupení:
Taneční večer k 17. listopadu
TANEČNÍ VEČER SVOBODY
V sobotu 16.11. jsme tradičně oslavili 30 let demokracie prostřednictvím Tanečního večera svobody. V Městském divadle Chomutov jsme spolu s Gymnáziem Chomutov a za finanční podpory Statutárního města Chomutova a Grape SC, s.r.o. uspořádali retrovečer, ve kterém jsme se vrátili o více než 30 let zpět, abychom každému připomněli neradostné roky v totalitním státě a následné změny.
V neposlední řadě jsme opět prostřednictvím charity podpořili dobrou věc - celkem 36 350,- Kč putuje potřebným, Honzovi Moravcovi a Milanu Tóthovi. Všem účastníkům večera i jednotlivým dárcům moc děkujeme.
"Díky, že můžem!"
Světáci - akademie 2019
Vážení příznivci školy, milí žáci,
školní gardenparty Světáci, konaná u příležitosti oslav 30 let svobody, svobodného projevu, myšlení a cestování, je šťastně za námi. Děkujeme za vaši přízeň, díky níž se podařilo přispět do Nadačního fondu Cesta proti bolesti částkou 23.373,- Kč.
Celou akci jsme uspořádali spolu s vámi a vašimi dětmi za laskavé pomoci těchto osob a organizací:
pan Švestka, Globus, a.s., Bar Domino-Štěpán Číž, V & M FROZEN, Gastroplus Louny, UFS Knorr, pan Verner, Jaroslav Fottr (Agentura Saltus), Kultura a sport Chomutov, s.r.o
VELICE DĚKUJEME, VAŠÍ PŘÍZNĚ SI NESMÍRNĚ VÁŽÍME.
Za organizátory
Miloš Zelenka, ředitel školy
100lympiáda
Fotografie z akce:
Děkujeme všem za účast, podporu i vřelá slova a těšíme se na rok 2019, kdy nás vyzve Den boje za svobodu a demokracii 17. listopadu.
Organizační tým
GDPR - ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů
Dne 25.5.2018 se stalo účinným Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Známé také pod označením obecné nařízení o ochraně osobních údajů nebo General Data Protection Regulation či zkratkou GDPR (dále jen „GDPR“).
GDPR obsahově přináší regulaci zpracování osobních údajů fyzické osoby, zavádí řadu nových povinností a zpřísňuje správu osobních údajů. Subjektům údajů posiluje práva na obranu před nezákonným zpracováním jejich osobních údajů.
víze viz: odkazy/gdpr-2018-ochrana-osobnich-udaju/
ZAMĚSTNANCI NAŠÍ ŠKOLY SE NA GDPR OPRAVDU PŘIPRAVILI
... A OČEKÁVAJÍ, KAM TO VŠECHNO BUDE SMĚŘOVAT.