Milé děti,

úkoly vám budu zadávat vždy na dobu přibližně 1 týdne. Budu moc ráda, když vypracované úkoly ofotíte a mailem mi je pošlete, abych je mohla opravit a poslat vám je zpátky. Když něčemu nebudete rozumět nebo se budete chtít na něco zeptat, napište mi mailem. Přeji mnoho úspěchů při práci.

Jarmila Ježilová

jarmila.jezilova @ 12zscv.cz

 


Úkoly z 10. března

  • zopakovat si slovíčka na téma lidské tělo a oblečení, případně se je doučit (některá z nich jsme si znovu zapsali do slovníčku)
  • v pracovním sešitě si dodělat Revision 4 na str. 44 a 45 (ihned po návratu do školy to budeme psát na známky)
  • v pracovním sešitě vypracovat cvičení 46/1, 2, 4

 


Úkoly z 18. března

slovicka_lekce_18_19.doc (34.5 kB)

slovicka_lekce_18_19.pdf (263.42 kB)

 
  • opsat tato slovíčka do slovníčku
  • přečíst si nahlas článek v učebnici str. 46/1
  • podle toho zkusit popsat nahlas modely cv. 47/3
  • v pracovním sešitě vypracovat cv. 46/3 a), 47/5
  • v pracovním sešitě vypracovat cv. 48/1 (prázdné obrázky vymyslit sami), 48/2 (vymyslet otázky + krátké odpovědi)
  • přečíst si nahlas články v učebnici str. 50/1, 51/5
  • v pracovním sešitě vypracovat cv. 50/1 (vyřešené přesmyčky napsat do obdélníčků k obrázkům), 50/2 (místo kamarádů napsat členy rodiny), 50/3

 


Úkoly z 27. března

body_parts_2.doc (74.5 kB)

body_parts_2.pdf (61.38 kB)

  • pracovní list na téma lidské tělo – nemusíte nic tisknout na tiskárně, pokud nemáte možnost, stačí vypsat části těla podle čísel do školního sešitu + věty dole
  • pracovní sešit str. 52 – 53:
  • cv. 52/1 – najít oblečení a přiřadit je k částem těla (podle toho, kde se oblečení nosí)
       (prosím děti, aby si ve 2. řádku opravily 4. písmeno zleva na G, je tam chyba)
  • cv. 52/2 – podle textu pod obrázky zjisti jména dívek (podle toho, co mají nebo nemají na sobě) – prosím, aby děti dělaly toto cvičení opravdu samostatně, ne s nápovědou někoho dalšího
  • cv. 53/3 – podle popisu dokresli postavy s oblečením
  • cv. 53/4 – doplň věty podle skutečnosti, věty jsou o tom, co má nebo nemá kdo oblečené (nezapomínejte na členy, můžete napsat i barvy)
  • zkusit si přečíst komiks na str. 52-53 v učebnici a pochopit, o čem je, pomůžou vám slovíčka dole (nejde o to, přeložit úplně všechno doslova, ale pochopit smysl článku)