Milé děti,
úkoly vám budu zadávat vždy na dobu přibližně 1 týdne. Budu moc ráda, když vypracované úkoly ofotíte a mailem mi je pošlete, abych je mohla opravit a poslat vám je zpátky. Pracovní listy nemusíte tisknout, pokud nemáte možnost, stačí napsat doplněná slova nebo věty do pracovního sešitu. Když něčemu nebudete rozumět nebo se budete chtít na něco zeptat, napište mi mailem. Přeji mnoho úspěchů při práci.
Jarmila Ježilová
jarmila.jezilova @ 12zscv.cz
Úkoly z 10. 3. (ve škole) 
- zopakovat si slovíčka na téma lidské tělo a oblečení, případně se je doučit (některá z nich jsme si znovu zapsali do slovníčku)
- v pracovním sešitě si dodělat Revision 4 na str. 44 a 45 (ihned po návratu do školy to budeme psát na známky)
- v pracovním sešitě vypracovat cvičení 46/1, 2, 4
Úkoly z 18. 3.
- opsat tato slovíčka do slovníčku
- přečíst si nahlas článek v učebnici str. 46/1
- podle toho zkusit popsat nahlas modely cv. 47/3
- v pracovním sešitě vypracovat cv. 46/3 a), 47/5
- v pracovním sešitě vypracovat cv. 48/1 (prázdné obrázky vymyslit sami), 48/2 (vymyslet otázky + krátké odpovědi)
- přečíst si nahlas články v učebnici str. 50/1, 51/5
- v pracovním sešitě vypracovat cv. 50/1 (vyřešené přesmyčky napsat do obdélníčků k obrázkům), 50/2 (místo kamarádů napsat členy rodiny), 50/3
Úkoly z 27. 3. 
- pracovní list na téma lidské tělo – nemusíte nic tisknout na tiskárně, pokud nemáte možnost, stačí vypsat části těla podle čísel do školního sešitu + věty dole
- pracovní sešit str. 52 – 53:
- cv. 52/1 – najít oblečení a přiřadit je k částem těla podle toho, kde se oblečení nosí (prosím děti, aby si ve 2. řádku opravily 4. písmeno zleva na G, je tam chyba)
- cv. 52/2 – podle textu pod obrázky zjisti jména dívek (podle toho, co mají nebo nemají na sobě) – prosím, aby děti dělaly toto cvičení opravdu samostatně, ne s nápovědou někoho dalšího
- cv. 53/3 – podle popisu dokresli postavy s oblečením
- cv. 53/4 – doplň věty podle skutečnosti, věty jsou o tom, co má nebo nemá kdo oblečené (nezapomínejte na členy, můžete napsat i barvy)
- zkusit si přečíst komiks na str. 52-53 v učebnici a pochopit, o čem je, pomůžou vám slovíčka dole (nejde o to, přeložit úplně všechno doslova, ale pochopit smysl článku)
Velikonoční úkoly z 3. 4. 
Úkoly ze 14. 4.
Úkoly z 20. 4. 
- pracovní list množné číslo věty – doplň do vět množné číslo uvedených podstatných jmen (pozor, slova jsou přeházená)
- pracovní list zájmena tázací – přepiš si tabulku do školního sešitu a doplň do vět tázací zájmena z tabulky (ve větách nejsou všechna)
- uč. str. 46/1 + poslech 43-AudioTrack 43 – poslechni si módní přehlídku, přitom sleduj text v učebnici
- uč. str. 50/1 + poslech 50-AudioTrack 50 – poslechni si článek, přitom sleduj text v učebnici
dobrovolný úkol navíc:
- uč. str. 47/5 + poslech 45-AudioTrack 45 – zazpívej si písničku o módě, v případě zájmu můžu poslat i karaoke
Poslechová cvičení posílám e-mailem.
Úkoly z 27. 4.
Úkoly ze 4. 5. 
Dobrovolný úkol a poslech posílám mailem. Odkaz na videa k tématu státy a národy najdete v záložce Rady a pomůcky.
Úkoly z 11. 5. 
- tabulka Země národnosti 4 – tabulku si přečíst a buď opsat do sešitu nebo raději vytisknout a nalepit, pokud máte možnost
- učebnice str. 55/3 – pustit si poslech 55-AudioTrack 55 a přečíst si článek nahlas a s porozuměním, zkusit si přitom věty překládat
- pracovní sešit str. 54/2 – doplnit slova do rozhovoru (rozhovor není úplně stejný jako v učebnici)
dobrovolný úkol: osmisměrka na téma země a národnosti - buď online na https://thewordsearch.com/puzzle/1151294/countries-and-languages/ nebo zde ve dvou verzích
Poslech posílám mailem. Odkaz na videa k tématu státy a národy najdete v záložce Rady a pomůcky.
Úkoly z 18.5. 
dobrovolný úkol: osmisměrka na téma povolání, buď ji děti můžou luštit online na https://thewordsearch.com/puzzle/1167902/jobs/ (slova se označují taháním myši), nebo ji najdou zde v přílohách
Poslech posílám mailem. Odkaz na videa k tématu povolání najdete v záložce Rady a pomůcky.
Úkoly z 25. 5. 
- pracovní sešit str. 56/1 – spojit obrázky a slovíčka
- pracovní sešit str. 56/2 – spojit slovesa s výrazy vpravo (podle významu, slovíčka v případě potřeby najít buď ve slovníčku nebo v uč. str. 57/5 )
- pracovní sešit str. 56/3 – doplňovat věty slovy ze cvičení 2 (tj. co dělají lidé v jednotlivých povoláních)
- učebnice str. 57/4 + poslech 57-AudioTrack 57 – podle poslechu a obrázků uhodnout, jaká jsou povolání jednotlivých osob, zapsat věty do školního sešitu (poslech není ve stejném pořadí jako obrázky, ale na přeskáčku)
Úkoly z 1. 6. 
- slovíčka lekce 22 – opsat si do slovníčku a učit se je nahlas
- učebnice str. 58/1 + poslech 58-AudioTrack 58 – číst nahlas a překládat si ústně (článek je o tom, co lidé dělají zrovna teď, právě v tuto chvíli, proto je tam čas přítomný průběhový)
- prac. sešit str. 58/1 – spojit slovíčka z levého a pravého sloupečku (barevně pastelkou, aby bylo vidět, co k sobě patří)
- prac. sešit str. 58/2 – napsat, co právě dělají osoby na obrázcích (podle vzoru)
Poslech posílám mailem. Odkaz na videa k tématu povolání najdete v záložce Rady a pomůcky.
Úkoly z 8. 6. 
- učebnice str. 58/2 + poslech 59-AudioTrack 59 – podle poslechu a obrázků doplnit text (viz pracovní list)
- prac. sešit str. 58-59/3 – podle textu vlevo doplnit údaje v pravém sloupečku (poslední údaj má být celá věta)
- prac. sešit str. 60/2 – vyluštit a zapsat přesmyčky (pod číslicemi jsou ukryta povolání, pod písmeny činnosti, které se v těchto povoláních dělají)
Úkoly z 15. 6. 
- pracovní sešit str. 60/1 – do rámečků zapiš slovesa, která vyjadřují, co děláš ve škole a doma – pozor, slovesa bez –ing, jen v základním tvaru; ke slovesu pokud možno ještě něco přidej, např.: play football, sing a song…
- prac. sešit str. 60/3 – podle cvičení 60/2 napiš, co dělají lidé ve svém zaměstnání; věty piš v množném čísle, např.: Shop assistants sell clothes.
- prac. sešit str. 61/4 – piš věty v čase přítomném průběhovém podle vzoru, je třeba upravit sloveso (water – is watering)
- prac. sešit str. 61/6 – odpověz na otázky celou větou
Úkoly z 21. 6. 
- učebnice str. 68/1 + poslech 65-AudioTrack 65 – seřaď obrázky podle čísel tak, jak je uslyšíš v poslechu, čísla zapiš do školního sešitu (pozor, obrázky nejdou za sebou podle logického pořadí, ale na přeskáčku)
- pracovní list animals – uhodni a zapiš zvířata podle popisu, pak zkus doplnit názvy zvířat podle obrázků do křížovky, v levém sloupečku vodorovně, v pravém sloupečku svisle (nápověda: 17 = gorila, 18 = goose, 10 = insect)