Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

eu_vvv

Naše škola je zapojena do projektu Výzkum, vývoj a vzdělávání

eu_vvv_logo

 Naše škola realizuje projekt
„Velký bratr CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/00 15746“,
který podporuje zlepšení kvality vzdělávání a profesní rozvoj učitelů
 
spolecnou_cestou
Naše škola realizuje projekt
„Společnou cestou CZ.02.3.61/0.0/0.0/19_075/0016926“
Společnou cestou
 
EU pamětní deska

 ŠKOLNÍ JÍDELN   ZŠ Chomutov, Akademika Heyrovského 4539

Kontakt: jidelna@12zscv.cz

tel. č. 720 964 649

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odhlásit obědy lze na strava.cz, e-mailem a nebo telefonicky.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Od 30.11. bude strava vydávána pouze žákům a pedagogům na prezenční výuce. Rozpis vydávání stravy ZDE

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Od 18.11. do 30.11. 2020 si mohou ostatní žáci a zaměstnanci na distanční výuce vyzvednout oběd do vhodných vlastních nádob od 13:00 do 14:00Zvažte prosím skutečnou potřebu odběru oběda z důvodu snížení účinnosti epidemiologických opatření posledních týdnů. Děkujeme za pochopení.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vzhledem k vzniklé situaci, kdy je vstup do školy od 1.9.2020 povolen pouze dětem, je nutné použít pouze bezhotovostní platbu:

  • poštovní poukázkou,složením peněz na účet školy v Komerční bance , bankovním převodem, inkasem
  • odhlášení obědů je možné telefonicky ráno do 8 hod. 
  • odebrat oběd bude mít možnost pouze zákonný zástupce, který si přijde vyzvednout svého syna nebo dceru s respiračními příznaky ( rýma, kašel, dýchavičnost...)
  • v kanceláři školy nahlásí příchod 
  • oběd bude připraven k vyzvednutí u kanceláře ŠJ pouze v době 10.45 - 11.30 hod.
  • čipy, přihlášky apod. se budou se řešit se zákonným zástupcem po telefonu, nebo emailem
  • žák si může nutnou záležitost, po dohodě s třídním učitelem, vyřešit v kanceláři vedoucí školní jídelny a to pouze ráno do 7.55 hod

 

Informace k úpravě ceny obědů od září 2019 - 2020

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

informace pro rodiče prvňáčků- zde

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vážení rodiče,

na každý nový školní rok 2020/2021 je nutné podat přihlášku ke stravování. Nejlépe během měsíce června, kdy zanecháte vyplněnou a podepsanou přihlášku v sekretariátu školy a poslední srpnový týden v kanceláři ŠJ. Případně nahlásit změny (bankovní spojení apod.).

Inkaso se bude na základě přihlášky strhávat koncem měsíce srpna. Přihlášení žáci budou mít automaticky přihlášené obědy od září. Pokud si přejete obědy přihlásit jinak, připiště poznámku do přihlášky.

Ke zřízení souhlasu s inkasem potřebujete pouze číslo účtu školy 9532441/0100+ finanční limit 700 Kč, po zřízení souhlasu nahlásit číslo Vašeho účtu vedoucí školní jídelny.

Vydávání obědů - POUZE NA ZÁKLADĚ PLATNÝCH A PŘIHLÁŠENÝCH ČIPŮ.

Žáci kteří ukončili školní docházku, mají možnost vrátit čip do konce měsíce září daného školního roku.

Pokud žák zapomene čip doma a bude chtít vydat stravu, vydá vedoucí jídelny náhradní stravenku pro aktuální den pouze v čase 7.00 - 8.00.

Dále platí, že se strava na následující měsíc přihlašuje automaticky ( u plátců inkasem ), proto prosím obědy nepřihlašujte. Pokud máte ale zadán trvalý příkaz u vaší banky pak, je stejně potřeba každý měsíc obědy přihlásit !

 

Ve školní jídelně nabízíme kartu k odběru dotované akce školní mléko

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážení rodiče,
 
 
naše školní jídelna je vybavena počítačovým systémem  bezkontaktních čipů. Obědy se objednávají a odhlašují prostřednictvím internetu.
 
Jak objednat, odhlásit a provést změnu:
1. Přes internet na adrese www.strava.cz - musíte se zaregistrovat osobně u vedoucí školní jídelny.
2. Děti, které mají čip, mohou provést změnu na speciálním terminálu u školní jídelny.
 
Podrobnější informace naleznete zde nebo v záložce Školní jídelna - Objednávání obědů přes internet.
 
 
 
 
INFORMACE PRO STRÁVNÍKY
  • Na každý školní rok je nutné vyplnit přihlášku ke stravování, kterou je možno vyzvednout u vedoucí školní jídelny a nebo vytisknout na stránkách školy.
  • V průběhu školního roku je nutné v kanceláři vedoucí školní jídelny nahlásit každou změnu (zrušení stravování, změnu platby, bydliště, telefonu, třídy, číslo účtu).
  • Obědy se přihlašují a odhlašují nejpozději den předem do 14.00 hod. ,v kanceláři vedoucí školní jídelny osobně nebo telefonicky , emailem a nebo  pomocí terminálu na chodbě u ŠJ.
  • Úřední hodiny vedoucí ŠJ: 7.30 - 8.00 hod. 
  • Při absenci nemá žák nárok na dotovaný oběd ve školní jídelně - obědy je nutné odhlásit s výjimkou prvního dne vícedenní nepřítomnosti. Oběd bude vydán do jídlonosiče pouze první den nepřítomnosti žáka ve škole, ostatní obědy je nutné odhlásit. Výdej oběda do jídlonosiče pouze od 11.30 do 11.45 hod.
  • Výdej oběda: 11,45 - 14,00 hodin 
  •  cena bezkontaktního čipu je 115,- Kč, platí se hotově v kanceláři ŠJ. 
 
Úřední hodiny kanceláře ŠJ: 7.30 - 8.00 hod. 
Cena 1 oběda: 
 I.
do 6 let
20,- Kč
 II.
7-10 let
24,- Kč
 III.
11-14 let
26,- Kč
 IV.
nad 15 let
30,- Kč
Věk žáka podle školního roku do 31.8.2015 Příklad: nar. 31.8.2004 - ve školním roce 2014/2015 - 11 let, již od září 2014 musí platit vyšší sazbu za oběd = 26,- Kč
  
Hotovostní prodej obědů (pouze ve výjmečných případech, měsíční platby)
 
 

 
V případě dotazu volejte:
ŠJ Ak. Heyrovského  - 720 964 649
e-mail: jidelna@12zscv.cz
 
kuchyne
   kuchyne
  
   mik